Nabídka placené stáže: Amazon Operations & Logistics

Čtvrtek 9. říjen 2025, 14:32

Na základě nedávno navázané spolupráce mezi Katedrou ekonomických a manažerských studií a společností Amazon se našim studujícím otevírají nové možnosti k získání zkušeností z mezinárodní firmy ještě během studia.

Amazon nyní nabízí placenou stáž v oblasti provozu a logistiky ve svém distribučním centru v Kojetíně u Olomouce.

Základní informace:
– Název pozice: Operations & Logistics Internship
– Místo: Kojetín
– Obor: logistika, provoz, řízení týmu, management
– Určeno pro: studenty bakalářského i navazujícího studia
– Odměna: ano (plně placená stáž)
– Termín nástupu: dle výběrového řízení, rok 2026
– Trvání: 3-6 měsíců (dle domluvy)

Stážista dostane za úkol větší projekt, na kterém bude několik měsíců pracovat a poté následně prezentovat. V průběhu bude mít stážista dostatek času a příležitostí poznat naše interní procesy a co to znamená být Area Manažer v Amazon Operations. V případě úspěšně stáže a volného místa na pozici Area Manažer může být stážista „konvertován“ na permanentní pozici Graduate Area Manažer.

 

Více informací a možnost přihlášení najdete zde: https://www.amazon.jobs/cs/jobs/3064414/operations-logistics-internship

Pokud budete chtít za tuto stáž uznat kredity, kontaktujte naši koordinátorku praxí Pavlu Slavíčkovou na e-mail pavla.slavickova@upol.cz.

Zpět

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)