Ing. Veronika Vorobljevová, Ph.D.

Zástupný obrázek
Kontaktní údaje

 

Katedra ekonom. a manažerských studií

Filozofická fakulta

Křížkovského 12

3.10

Odborný asistent

Veronika Vorobljevová působí jako odborná asistentka na Katedře ekonomických a manažerských studií Filozofické fakulty Univerzity Palackého. V roce 2023 dokončila doktorské studium na Fakultě ekonomické Západočeské univerzity v Plzni, kde se věnovala podnikání v rurálním prostoru. Ve své disertační práci zkoumala specifika a výzvy spojené s rozvojem podnikání v českých venkovských a periferních oblastech. Výsledky svého výzkumu prezentovala na konferencích a publikovala v odborných časopisech, jako jsou European Countryside nebo Historická geografie. Byla členkou řešitelských týmů ve výzkumných projektech zaměřených na podnikatelské prostředí a rozvoj venkovských regionů. Před nástupem do akademické sféry působila ve veřejné sféře, kde získala praktické zkušenosti, které propojuje s výukou. Tyto znalosti uplatňuje například v předmětu Veřejný sektor a cesta k udržitelnosti.

Konzultační hodiny:
Pravidelné Místnost: Poznámka:
pondělí 10:00–11:00 3.10 Po předchozí domluvě přes email.
Aktuálně vyučované předměty
název předmětu katedra/zkratka semestr typ hodin

Uživatel nepovolil zobrazení dat v Portále UP.

Nastavení cookies a ochrany soukromí

Na našich webových stránkách používáme soubory cookies a případné další síťové identifikátory, které mohou obsahovat osobní údaje (např. jak procházíte naše stránky). My a někteří poskytovatelé námi využívaných služeb, máme k těmto údajům ve Vašem zařízení přístup nebo je ukládáme. Tyto údaje nám pomáhají provozovat a zlepšovat naše služby. Pro některé účely zpracování takto získaných údajů je vyžadován Váš souhlas. Svůj souhlas můžete kdykoliv změnit nebo odvolat (odkaz najdete v patě stránek).

(Technické cookies nezbytné pro fungování stránek. Neobsahují žádné identifikační údaje.)
(Slouží ke statistickým účelům - měření a analýze návštěvnosti. Sbírají pouze anonymní data.)
(Jsou určeny pro propagační účely, měření úspěšnosti propagačních kampaní apod.)