Leadership a udržitelnost: Jaroslava Kubátová vedla inspirativní workshop

Tuesday 14 January 2025, 10:24

Ve čtvrtek 9. ledna 2025 se v rámci kurzu Leadership Matters!, pořádaného Kariérním centrem UP, uskutečnil workshop s názvem "Conscious Leadership as One of the Pillars of Conscious Business". Interaktivní workshop vedla doc. Jaroslava Kubátová, která se dlouhodobě věnuje otázkám udržitelného podnikání a etického leadershipu.

Tato akce probíhala v návaznosti na mezinárodní projekt Conscious Business Education, jehož cílem je podporovat rozvoj lídrů a podnikatelů schopných pozitivně ovlivnit společnost. Workshop nabídl studentům unikátní příležitost k diskusi o tom, jak propojit osobní hodnoty s vedením lidí a udržitelným přístupem v byznysu.

Kurz Leadership Matters!, v jehož rámci workshop proběhl, je určen aktivním a motivovaným studentům a studentkám, kteří chtějí rozvíjet své vůdčí schopnosti. Tento prestižní kurz přináší nejen odborné znalosti, ale také prostor pro osobní růst a networking s experty.

Staňte se lídry budoucnosti!
Chcete se dozvědět více o příležitostech, které kurz Leadership Matters! nabízí? Navštivte web Kariérního centra UP a zjistěte, jak se můžete přihlásit. 

Naše katedra se těší na spolupráci s budoucími lídry, kteří chtějí měnit svět k lepšímu!

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)