Zápis předmětů 1. ročníku - UPOZORNĚNÍ

Wednesday 2 September 2020, 9:22

Milé studentky, milí studenti,

pokud budete mít jakýkoli problém se zápisem do předmětů katedry aplikované ekonomie (předmět musí mít před lomítkem zkratku KAE), kontaktujte PÍSEMNĚ paní Mgr. Jančíkovou, sekretářku katedry - iva.jancikova@upol.cz.

Pište z oficiálního upol-emailu, v žádosti uveďte svůj studijní obor, ročník, přesný název a kód předmětu a jeho doporučený ročník a především to, zda se jedná o předmět kategorie A nebo B. Při výběru předmětů se orientuje na A-předměty doporučené především 1. ročníku! U B-předmětů jsou kapacity často již plné - navýšení už většinou není možné z důvodu omezené kapacity učeben.

Pokud si chcete zapsat předměty různých ročníků, což není zakázáno, pokud to volné kapacity umožňují (pouze u předmětů s doporučeným 3. ročníkem to není příliš vhodné - chyběly by vám potřebné základy z nižších ročníků), dbejte na to, aby se vám časově nekryly - což se může stát a nelze s tím nic udělat. Tento problém proto neřešte žádostí o časové posuny rozvrhové akce - toto není možné!!!

Vzhledem k aktuálně probíhajícímu předzápisu je přístup katederních rozvrhářů značně omezen, proto může dojít k případnému navýšení až v řádu několika dní - buďte tedy trpěliví a sledujte průběžně STAG. Své žádosti znovu neurgujte!

 

 

Back

Privacy settings

We use cookies and any other network identifiers on our website that may contain personal data (e.g. about how you browse our website). We and some of the service providers we use have access to or store this data on your device. This data helps us to operate and improve our services. For some purposes, your consent is required to process data collected in this way. You can change or revoke your consent at any time (see the link at the bottom the page).

(Essential cookies enable basic functions and are necessary for the website to function properly.)
(Statistics cookies collect information anonymously. This information helps us to understand how our visitors use our website.)
(They are designed for promotional purposes, measuring the success of promotional campaigns, etc.)